خوشبختی برای همه؟
سوال از:م.آینه
آیا احساس خوشبختی حق همه ی انسان ها - فارغ شرایط زمانی و مکانیشون،در همه شرایط و در کل تاریخ انسان ـ نیست؟
پاسخهای شما به پرسش م.آینه:
ترانه همین وبلاگ:
بله.از نظر من همه ی انسانها حق دارند خوشبخت باشند و احساس خوشبختی کنند و این بستگی به خودشون داره.بستگی به این داره که آیا به خوشبختی شون اهمیت میدن و براش تلاش می کنند یا نه؟وگرنه هیچ کس از شکم مادر خوشبخت یا بدبخت بدنیا نمیاد.و این خوشبختی رو پیشونی کسی هم نوشته نشده.
سمیه:
هست
جواد نوروزی:
صد درصد همینه
خوشبختی حق همه انسانهاست
ولی به قول معروف حق گرفتنیه نه دادنی
باید با کائنات مثل طلبکارا برخورد کنی و حقت رو ازش بگیری و از خوشبختی ای که با سختی به دست آوردی لذت ببری.
+ نوشته شده در چهارشنبه ۴ شهریور ۱۳۸۸ ساعت 12:41 PM توسط ترانه
|